torstai 29. joulukuuta 2011

You stroke my fears away and make me wanna stay

Vaikken koskaan oo paljoa meikkiä naamaani laittanu, silti sinne meikkikoriin kertyy aina turhaa tavaraa. Joten, heitin kaikki turhat pois ja jäljelle jäi vain ne, joita ehkä joskus saatan käyttääkin.
Kahta keskimmäistä käytän harvemmin kun ne on vähän liian tummia mun naamaani

Oon addiktoitunu poskipunaan, ilman sitä mun silmänaluset näyttää jotenki tummilta ja väsyneiltä :D

Eyelinerit, ripsarit, kajaalit ja kulmakynät

Rakastan huulipunia mutta kun niitä on niin vaivalloista käyttää kun aina täytyy lisätä.

pus
Ja esittelisin vielä parhaimman joululahjan jonka sain:♥

Eilen vietettiin poikaystävän kanssa iltaa meillä kahestaan, tein meille kunnon aterian: alkuruuaksi sipulikeittoa, pääruuaksi pippuripihviä, lohkoperunoita ja kasviksia pippurikermakastikkeen kera ja jälkiruuaksi pannacottaa. Herkullisin ateria minkä oon pitkään aikaan tehnyt!
Uutta vuotta odotellessa, adios :)

1 kommentti:

  1. Pitäis tehdä itsekin tuollainen putsaus.. Vuosia kertyny kaikenlaista putiloa ja purnukkaa kaappeihin, eikä sitten kuitenkaan päivittäin käytä kuin niitä muutamaa tuotetta. Tää voiskin olla mun lupaus seuraavalle vuodelle: pois kaikki meikit, joita ei ole käytetty vuoteen! :) Ja sithän on hyvä syy ostaa niitä lisää! ;D

    Hauska tuo lahja sun vanhemmilta! :)

    VastaaPoista