perjantai 23. joulukuuta 2011

If Cupid's got a gun, then he's shootin'




Ostin itelleni lahjoja, keheh. Kunnon jumppahousut + toppi ja uus meikkivoide ja kulmakynä joita oon kaipaillu, en ees muista millon olisin ostanu jotain meikkejä, huhhuh, onkoha musta tulossa peräti naisellinen ku tämmösiä hommaan. Ja toinen juttu, mulla on kynnet, mitä mulla ei varmaan koskaan oo ollu kunnolla. Hui.
Eilen olin poikaystävän luona Sipoossa ja laitoin sille ruokaa kun se on niin avuton raasu. Mm nam, viinikanaa. Ja sain siltä ihanan joululahjan ja sekin ilmeisesti tykkäs mun lahjasta, jes :) Se olis kai sitte Tavastialle Mustaschin keikalle huhtikuussa. Ihana ilta ja yö ja aamu kullan kanssa♥
Loppuillan suunnitelmissa olis jatkaa Misfitsin kolmannen tuotatokauden kattomista, ei oo parempaa!


Ps:♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti