sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

You came into my world and blew my cool

Tästä tulee varmaankin tosi pitkä postaus.
Ensinäkin, ostin uuden kameran. Canon Ixus 115 HS. Ajattelin ensin että ostan järkkärin, mutta sitkun aloin miettimään, että mulla ei kärsivällisyys riitä kaikkiin säätöihin siinä enkä kuitenkaan osaa kuvata sillä hienosti, ja jos järkkärillä ottaa kuvia vaan automaatilla, niin se on mun mielestä vaan tuhlausta ja tekotaiteellista. Joten päädyin sitten vaan ostamaan tavallisen digikameran. Mutta tässä on kalansilmä ja muita hienoja efektejä ja tykkään ihan sikana näistä kuvista mitä tällä kameralla saa, joten oon tyytyväinen!






















































Toiseksi, torstaina oli Mustaschin keikka Tavastialla , johon olin joululahjaksi kultsille ostanu liput. Ensin mentiin Martinaan syömään, aij nam. Sitten koitettiin ettiä jostain baaria, joka olis K18 eikä K20, mut Helsingissä näköjään useimmat paikat on just K20 tai vielä enemmän. Noh, Tavastialle sit, MAHTAVA keikka! Ja sain kaikkia nimmarit käsiini (paitsi rumpalin  nimmarin tissiin koska se oli huippu tyyppi ja sillä oli synttärit).






























Ja kolmanneksi, perjantaina juhlittiin kaverin synttäreitä, mut mikä ihme ihmisiä vaivaa, kauheeta teinidraamaa ja angstia koko ilta! Mulla oli hyvä fiilis ja tanssahtelin kun muut mökötti :D



























Ja sitten sitä Mustaschia!♥

Mine
Double nature
Parasite
Morning star

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti